FOTOGRAFIE COMPROMIŢĂTOARE


Doina Popescu

Pentru că netul e plin de personaje colorate cu numele de DOINA POPESCU şi apare tot mai des întrebarea cine sunt eu de fapt, acum când identitatea mea va fi desconspirată inevitabil de ziarul Adevărul, va spun încă o dată: nu sunt Dulce Deea, nu sunt Avatar, nu sunt Osama bin Laden şi nici Obama cum scrieţi voi prin alte bloguri şi nici 90% Brad Pitt cum zice Durdu. Chiar să mă cauţi cu satelitul, măi Vasile?

Şi cel mai important de ştiut, rostul acestui blog este promovarea romanelor mele şi nu are nici un accent matrimonial fiindcă sunt luată bine de peste 20 de ani.

Şi o ultimă dezvăluire compromiţătoare: probabil sunt singura persoană din România care nu a văzut clipul lui Mircea Badea cu penele pe fund şi nici filmul Avatar.

Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Acest articol a fost publicat în GURA LUMII și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la FOTOGRAFIE COMPROMIŢĂTOARE

  1. vasile_ no_ 5 zice:

    esti simpatica.Si mai citind prin blog vad ca ai si 2 copii,sanatate! Io pe satelit cautai Braila,habar nu aveam sa localizez Doina.Ca daca stiam veneam dupa ora 24 cu infrarosu sa vad ce faceti voi acolo pe malul Dunarii.

  2. brindusa zice:

    Mai Doino, te-ai dat in fapt? Nici filmu’ Avatar nu-l vazusi? Da pe Badea cu pene …e cea mai mare ratare! Urmareste-l zilnic „In (Z)gura presei” si-i observi si morcovul…pe langa pene!

  3. DulceDeea zice:

    Adorabilaaaaaa, faci ce faci şi naşti întruna simpatii.

    Lasă-i, draguţa mea, să ne confunde, că pe mine mă onorează :):) Hihihihi, hihihihihiiiiiiiiiiii…

  4. DulceDeea zice:

    Care adorator, Doinişoara? Că Vasile, şi Al Cincilea, şi Rechinroll (cam unul şi acelaşi zic eu în mintea mea, în gândul meu) decât se joacă (hihihi, hihihihiiiiiiiiii… îţi place asta cu „decât”? eu leşin când aud oamenii vorbind aşa). De altfel amândoi, şi eu, şi el, sau amântrei, şi eu, şi ei, decât ne jucăm… 🙂

    Iar başbuzucul cela de PitiDurdu numai adorator nu poate fi suspectat că-mi este. Dă cu bazooka inclusiv în dialogul cu mine.

    Nu te mai necăji că a aruncat cu vorba, te rog eu mult. Nu ştiu ce l-a apucat, în mod normal ar fi putut să se bucure că a întâlnit un om aşa de simpatic şi cu umor atât de spumos ca tine.

    Şi îţi mulţumesc de-adevăratelea pentru prietenie. Sentimentul este reciproc, să ştii. Şi e de la primele noastre schimburi de replici. Am avut eu, aşa, un fler că eşti grozavă!

    • doinapopescu zice:

      Îl las pe Vasile să se joace cu tine şi nu pun la suflet nici că Durdu strigă prin bloguri că e mai simpatic decât mine. Eu scriu că am ce, nu ca să fiu mai simpatică decât cineva ( cred că de fapt e gelos şi ofticat ) Porunceşte, auzi, porunceşte să nu mai vorbiţi cu mine. Eu cred că acest Dorduofticat, după comportament e clasa a II a, maxim a III -a. Îl ignor şi atât! Mă urăşte că nu am văzut Avatar… Vezi că ţi-am lăsat un „comentar” la faza cu cascada!

  5. DulceDeea zice:

    Unde la faza cu cascada? :):)

    • doinapopescu zice:

      Cred că la tine sau la babe, când era vorba că eu aş fi 70+5% apă. Mi-ai zis că-s cascadă, eu ţi-am zis că-s torent. Între timp a apărut articolul din Adevărul şi m-a desconspirat. Vezi articolul ADEVĂRUL DESPRE… şi eu caut comentariul şi-l plasez aici la vedere.
      L-am găsit şi l-am lipit:
      Mamă, ce-ai scos-o! Ori eşti informată ca la CIA, ori ai o antenă specială cuplată la mine! Firma mea se numeşte Torent şi prietenii, la fel de hâtrii ca şi noi, ne spun TORENŢII sau CASCADĂ. Citeşte, zâmbeşte şi şterge! După ce citeşti PUTEREA BLESTEMULUI, să-mi zici dacă baba mea n-o face geloasă şi pe Rhetta!

  6. DulceDeea zice:

    Daaaaaaaaaa… La surori vorbisem. Îmi aduc aminte acum, hihihihihi, hihihihihi… empatizez spontan cu cei care mă atrag şi am un fel de intuiţie care îi cam uluieşte uneori pe oameni. Şi mă bazez mult pe ea.

    Aşa te-am simţit eu, impetuoasă. Şi citind articolul din Adevărul m-am convins că te presimţisem bine. Spune-mi ora de naştere şi oraşul naşterii… sunt foarte curioasă cum arată astrograma ta.

    Cred că ai nişte planete importante în Foc sau măcar Ascendentul. (studiez de ceva vreme astrologie, nu dintr-aceea de baltă care se promovează aiuristic în media, ci dintr-aceea psihologică profundă, care poate fi extrem de utilă când te pasionează firea umană).

    • doinapopescu zice:

      Brăila, cu cîteva minute înainte de miezul nopţii pe 15 octombrie dar, îşi făcuse maternitatea planul şi m-au trecut pe 16. Să ştii că mă lăudaseră ceva mai tare iniţial dar, i-am rugat să mai taie. Să-mi dai un semn după ce citeşti să sterg, fiindcă nu vreau să afle toată planeta că momentul esenţial al naşterii mele a fost falsificat. Mă citeşte lumea şi în SRI LANKA…

  7. DulceDeea zice:

    Am citit, Năstruşnico 🙂 Sri Lanka zici, ai? 🙂

  8. DulceDeea zice:

    Eşti mortală! 🙂

Lasă un răspuns

