Arhiva zilnică: 26/01/2010

AMENDA, BUCURIA MEA


Sora mea a întâlnit ritmic acelaşi miliţian tenace şi lipsit de umor şi asta a amuzat-o teribil. Am uitat s-o întreb dacă a plătit vreodată acel porcoi de amenzi. Continuă lectura

Publicat în ZÂMBETE | Etichetat , , , , , , , , , , | 27 comentarii

PERICOL IMINENT: SAT FĂRĂ CÂINI


Ştirile de la ora cinci bat cele mai tari bancuri şi cele mai crâncene filme horror. Greu tare să mai scoţi un banc care să bată ştirile de la ora cinci! Continuă lectura

Publicat în DESPRE SEX ÎN GURA MARE | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 comentarii

REŢETĂ PENTRU GER: COMPOT DE NUCI


M-am gândit la un antidot pentru gerul care ne-a invadat viaţa şi mi-am amintit de o reţetă învăţată în Maramureş: compot de nuci. Continuă lectura

Publicat în ZÂMBETE | Etichetat , , , , , , , | 11 comentarii

CEAUŞESCU: Cine a dat lovitura de stat poate să împuşte pe oricine!


CEAUŞESCU: „Mai bine-n luptă cu gloria deplină, decât sa fii sclav încă pe vechiul pământ” … Ce nedreptate! Toate ne-au spus pe lumea asta, dar nimic de trădători! …
UN MILITAR: Jumătate din colegii noştri sunt morţi din cauza dumneavoastră. Ai noştri, colegii, fraţii noştri!
CEAUŞESCU: Nu! Nu! Vă minte. Continuă lectura

Publicat în Ceauşescu | Etichetat , , , , , , , , | 5 comentarii

PE CEAUŞESCU L-AU ÎMPUŞCAT EI!


Poporul Român a făcut Revoluţia! La huiduit, a venit năvalnică şi curajoasă peste el şi l-a forţat să urce în elicopter.
Dar la Zidul de la TÂRGOVIŞTE l-au împuşcat ei: condamnat de Bush şi Gorby la Malta! Să ţineţi minte! Continuă lectura

Publicat în Ceauşescu, CONSPIRAŢII | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 comentarii