AMENDA, BUCURIA MEA


Succesul la femei al tipilor în uniformă a fost îndelung testat şi cu rezultate previzibile.

Ba că era vipuşca sexi, ba că leafa era suficient de mare ca să compenseze orice alte chestii mici cum ar fi: părul, perspicacitatea şi orice alte chestii care încep cu p…Vă mai amintiţi cât de sexi era pe vremuri creionul chimic purtat la ureche de miliţianul de la circulaţie? Nici fetele din familia mea nu au scăpat de fascinaţia unor umeri laţi şi frumos decoraţi de epoleţi.
Ca să citiţi toată bârfa, apăsaţi aici.


Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Acest articol a fost publicat în ZÂMBETE și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la AMENDA, BUCURIA MEA

  1. blue2403 zice:

    Doiniţo, pe cuvântul tău de oroare, vrei s-o măriţi?

  2. blue2403 zice:

    Pe sora ta …

  3. blue2403 zice:

    Aha, deci de la bărbat’si trebuie cerută…. :))

  4. blue2403 zice:

    Eu zic aşa: Gagicile gata măritate sunt mai bune.
    – Nu te întrabă: „Da, da’ dupaia mă iei de nevastă?”
    – Nu trebuie să îţi faci probleme că nu mai pleacă,
    – Nu prea există riscul de a suporta consecinţele … neatenţiei… 😉
    Deci: TRĂIASCĂ MĂRITIŞUL !!!!!!!!!!!!

    • doinapopescu zice:

      Cunoasc teoria asta de la un coleg de facultate. Mai avea o vorbă: tata a fost un tip deştept şi s-a însurat la 30 de ani! Dar toată lumea recunoaşte că eu sunt mai deştept ca tata: deci mă însor la 35!
      Mişto!- am zis noi… dar, o tipă mai deşteaptă decât el l-a legat la popă şi primărie peste 4 luni!
      Păzea, amice!

  5. blue2403 zice:

    Zici: „Da’ ce? S-au terminat femeile şi cauţi să te-nsori pe net?”
    ________________________________________________
    Am zis eu că vreau să mă-nsor? Să o ceri e una… Doar nu te doare gura … să semnezi e alta …

  6. Sper ca nu voi trezi curiozitatea Organului, asa ca voi vorbi in dodii, ca Morus – Hythloday, cat sa se sature desteptii nostri sa ma bage in vreo baza de date. Dealtfel, pare-se ca li se rupe oricum si lor.
    Asadar, punct si de la capat. Veni amenintator o zi de alegeri (cred ca era blestematul scrutin cand am votat nevinovat cu Baselu – cum un compromis te costa, m-am manjit peste 5 ani cu Prostanacul in turul 2 si inca ma simt nespalat pe maini…), iar eu nu-mi gaseam buletinul. Musai sa am buletin, ca se face naspa, iese Nastase xshpe case. Fac altul, repede, in timp util. Arat ca naiba in asta nou, ca aveam banderola pe cap iar aia de la pozat n-aveau oglinda, asa ca pletele mele stateau cas – cica nu e voie cu banderola… Apoi, surprize surprize!, gasesc si buletinul vechi. Mintea mea perversa cloci imediat furaciunea: am buletin (cel nou), si am abonament RATB universal (buletinul vechi, declarat pierdut/furat. Spre dezamagirea mea, nu m-au prins decat odata. Zambeam de fericire. Dar mi-a trecut repede. Amenda nu mi-a venit nici macar pe vechiul buletin, care avea aceeasi adresa! Adica se faceau si ei ca taie amenzi. Ma simteam chiar in dodii in ziua aia, ca aveam si act legal de circulat pana la 12 noaptea (amenda), si act ilegal de circulat (vechiul buletin). Chiar ma intrebam dilematic: daca ma mai prind astia odata azi, ce sa le arat, ca sa ma distrez? Ma gavte la natta, stronzi!…
    Recunosc, nu de teama, ci de rusine, n-as face asa ceva in Danemarca. In Romania e chiar de dorit sa-i furi pe hoti.

    • doinapopescu zice:

      Nici nemţii nu se-mbată ca porcii în Germania şi nu aruncă chiştoace pe jos. Dar vin în concedii în România ca să o facă… Sau se duc în Thailanda sau în Cuba.

  7. blue2403 zice:

    Păi nu se spune că întotdeauna generaţiile care urmează sunt formate din oameni mai deştepţi? … În fond ce poţi să faci după ce te-ai însurat şi nu puteai înainte?
    ______________________________
    Azi am văzut un clovn făcând giumbuşlucuri … şi m-am gândit că poate sub fard e un suflet trist …
    http://blue2403.wordpress.com/2010/01/26/poate-intr-o-zi/
    _____________________________
    Noapte bună ….

  8. doinapopescu zice:


    În dorinţa de a îmbunătăţii aspectul şi vizibilitatea textelor, m-am apucat să învăţ limbaj html la bătrâneţe. Articolul este cam acelaşi cu TENACITATE DE POLIŢIST şi vă rog să le vizualizaţi pe amândouă, apoi să îmi lăsaţi un comentariu cu aspectul care vă place mai mult.

  9. baricada zice:

    Ci siguranţă că şi miliţianul remarcase faptul că sora ta era cea mai mişto femeie din România şi ţinea permanent în porthart un chitanţier fals. Dacă s-ar fi dus vreodată să-şi plătească amenzile, ar fi primit de la ghişeu numărul de telefon al organului…

  10. Blue2403 zice:

    Da, poţi să îl botezi cum vrei, dacă te lasă nevasta…
    Am şi eu o povestioară cu un „Organ”, fain ficior…
    Trecând cu un amic printr-o comună la un moment dat în mijlocul drumului, erect, un organ. Cam 1.90m şi vreo 25-28 de ani de neagră prostie care se asortau perfect cu albul caschetei.
    Face semn. Oprim. Cere actele. Apoi scoate carnetul pentru procese verbale. Face un fel de revizie în sensul că vrea să vadă dacă luminile funcţionau bine. Funcţionau. Se uită la noi dacă aveam centurile de siguranţă, le aveam, cere să deschidem portbagajul. Totul OK. Apoi se apucă să scrie un proces verbal. Folosea capota motorului ca pe o masă. Şi scrie şi scrie şi scrie… Îl întrebăm aşa de curiozitate ce nu e OK.
    -Vă spun când termin – şi iar scrie şi scrie şi scrie…
    După o jumătate de oră, ne arată ce a scris. Fix trei rânduri aproape ilizibile. Cu mare greutate deducem că ne făceam vinovaţide faptul câ am călcat pe linia continuă.
    Stupefacţie… Ieşim din maşină şi ne tot uităm la asfaltul plin de gropi.
    Nici o linie. O fi fost cândva, dar s-a şters…
    Îşi dă seama de ridicolul situaţiei şi rupe hârtia…
    – Să nu se mai întâmple şi drum bun … zice el şi pleacă.
    Zilele trecute, am trecut iar pe acolo cu acelaşi amic şi cu aceeaşi maşină. Rezemat de uşa postului de poliţie acelaşi organ, am încetinit puţin. Organul respectiv ne observă. Probabil că îi păream cunoscuţi pentru că mi s-a părut a înclina uşor din cap. Am înclinat şi noi, peste vreo două ore urma să trecem înapoi…
    Gropile erau tot acolo, parcă mai prospere… Doar ceva se schimbase. Cam 50 de metrii într-o parte şi în alta a postului de poliţie era frumos desenată o linie absolut continuă. Galbenă. Ori era nouă, ori foarte bine întreţinută. Nu avea absolut nici o întrerupere … doar că era tare singuratică. Altă linea continuă sau nu, nu mai găseai pe kilometrii întregi…
    Am înţeles însă ceva foarte important. Organul trebuie să aibă cap.
    Într-o mână ţine carnetul cu amenzi, în cealată pixul, în gură fluierul. Dacă n-ar avea cap, unde dracu şi-ar ţine cascheta? Că la pantaloni musai să umble cu nasturii încheiaţi. Conform regulamentului … :bag:

    • doinapopescu zice:

      Era vorba că numai copilul e al tău, nevasta este a fraierului… Şi fraierul îi pune ce nume vrea muşchiul lui!
      Faza cu linia continuă am păţit-o şi noi la Mizil. Amenda ne-a dat-o fiindcă acolo fusese linie continuă dar s-a uzat asfaltul de la sare şi de la utilajele de dezăpezit şi nu au fost bani de vopsea. Eram prin toamnă, deci noi trebuia să vedem înapoi în trecut, o dungă dublă care nu mai era de aproape opt luni!

  11. blue2403 zice:

    Dacă ea îi spune că nu e pludul lui şi ăla nu-i pune hainele în spate, ai drepta la chestia cu fraier, dacă nu îi spune, ce creşte în curtea omului îi aparţine. N-ai văzut niciodată anomalii genetice când, el blond, ea albă dar brunetă, mititelul negru şi creţ… ca balaurele năsăţios şi …spăimătoriu de oameni al maică-sii. Poate aşa se şi explică… Mai zicea una care a fost la mare fără soţ prin iulie şi prin aprilie a născut o minunăţie de băieţel creol, că nu există decât o singură explicaţie, atunci a venit de la mare foarte bronzată, sau copii care s-au născut la o lună după nunta părinţilor şi la patru de când aceştia s-au cunoscut… Te pui cu genetica? 😀

  12. blue2403 zice:

    Trebuia să contestaţi amenda, nu ai cum să respecţi un semn de circulaţie sau un marcaj care nu se vede.
    Problema că s-a şters e a poliţiştilor.
    Legat de semnele de circulaţie, dacă demonstrezi că erau mascate sau neinteligibilete absolvă de orice pedeapsă. S-ar putea însă, ca până demonstrezi, asta să te plictiseşti…
    E bine ca in cazuri de-astea să faci fotografii.
    Poţi să şi reclami poliţaiul că te-a hărţuit … 😀 .. „Dom’le a zis poliţaiul că dacă eu nu … fac ce zice el, voi plăti”. Chiar dacă nu va păţi nimic imaginează-ţi că toată viaţa va plana asupra lui suspiciunea…”Deh, mai ştii?…..poate”. Dacă mai are şi o răutăciune de nevastă…. Ufff, sărmanul… 😀

    • doinapopescu zice:

      Am avut intenţia să o contest dar de nervi, am născut înainte de termen! Adică am fost un pic ocupată ca să mă plimb pe la Mizil şi acum zece ani era puţin altfel. Câştigau numai poliţiştii!

  13. blue2403 zice:

    Mă uit la poza cu organu şi văd lăngă ea scris:
    „Ba că era vipuşca sexi, ba că leafa era suficient de mare ca să compenseze orice alte chestii mici cum ar fi: părul, perspicacitatea şi orice alte chestii care încep cu p…”
    Deci, până la urmă, dimensiunea contează…. 😀

    • doinapopescu zice:

      Cine sunt eu ca să contrazic o axiomă? Şi e riscant să ai altă părere! Adică nu contează mărimea contează voiciunea! Zău, nevastă? Da’ de unde ai mata termene de comparaţie? Aşa că dacă mergi pe o axiomă, la o adică o-ntorci: aşa zice toată lumea…

  14. blue2403 zice:

    Da, axiomele sunt greu de contrazis, mai bine zis de argumentat.
    Există şi o completare pentru ca neuronul unora să nu se simtă oropsit prea tare… „contează cât e de … veselă” … 😀

Lasă un răspuns

