EXCES DE OUĂ


Lectura blogului meu poate dăuna grav bugetului, frigiderului sau ficatului dumneavoastră. Citiţi cu precauţie şi nu faceţi ca noi!

Acum două zile, soţul meu a dat iama prin blog şi s-a apucat să citească articolele la rând, recunoscând o mulţime de personaje. Probabil că inima i-a rămas la CUIBARUL CU OUĂ,  fiind s-a dus imediat să cumpere 2 cartoane de ouă, ca la Paşte.

Maioneze, creme de zahăr ars, cu toată hărnicia celor 6 membri ai clanului nostru, din două cartoane, adică 60 de ouă, am ras 40 dar tot au mai rămas 20.

Astăzi dimineaţă, soţul meu s-a trezit în spartul zorilor şi pe la şase s-a dus la cumpărături. Trebuia musai refăcut stocul strategic de ouă al familiei. A cumpărat alte două cartoane de ouă şi acum am… 80 de ouă în frigider! Pesemne că fiind singurul bărbat cu cinci fete în casă plus Karla, căţeluşa Rotweiller, a încercat să refacă echilibrul ouălor în familie…

Sigur, n-am pus la suflet, fiindcă mi-a adus ghiocei. Primii ghiocei…

8 gânduri despre “EXCES DE OUĂ

  1. Si se spune ca nu cumparam destule produse romanesti 🙂 Pai voi puneti economia pe picioare cu atatea oua. Promblema mea este acum, ca trebuie, trebuie sa fac crema de zahar ars. Si pentru asta ma duc sa cumpar oua, multe oua. Weekend placut!

  2. blue2403

    Interesantă reacţia soţului tău la citirea blogului.
    Dacă cele 60 de ouă la puneaţi la clocitorie după trei săptămâni aveaţi 60 de puişori, la început mici şi cuminţei, după o creme ceva mai mărişori şi extrem de gălăgioşi, apoi un frigider pin cu carne şi propria mini fermă producătoare de ouă.
    Totuşi, am o oarece îndoială în ceea ce priveşte faptul că foamea de ouă ar fi fost stârnită de citirea blogului. Mai repede cred că e un fel de chestie simbolistică.
    Ouăle într-o anumită accepţiune te duc cu mintea la forţa necesară pentru a se impune. Să fii mascul alfa într-o adunare de şase reprezentante a sexului cu zulufi fără discuţie înseamnă a avea ouă…
    Mergând mai departe cu raţionamentul, putem observa şi că mai există încă două buclucaşe cartoane (tot cu ouă evident).
    Având în vedere că acum frigiderul are 80 de ouă (cam cât un pluton de paraşutişti) din care 20 sunt din lotul cumpărat de domnul soţ rezultă că 60 sunt cele cumpărate de altcineva.
    Care ar putea fi mesajul?
    „Dragule, fii atent cum te mişti, tot noi putem pune la bătaie mai multe ouă dacă vrem” 😀
    P.S. 1 Oole ingraşă … 😮
    P.S. 2 Cum se conjugă verbul a oua?
    – Eu mă ou,
    – Tu te …..?
    – El/ea se ouă,
    – Noi de ouăm,
    – Voi vă ouaţi,
    – Ei/ele se ouă…
    Deci, cum e la persoana a doua singular?

  3. blue2403

    Ah da, scuze, din cauza vitezei înţelesesem că ai făcut personal activitatea de a cumpăra ultimele două cartoane.
    Nu-i bai, atunci putem înţelege că domnul soţ ţine să îşi reamintească zilnic acea calitate de stâpân al … al ouălor. Să fie lipsă de siguranţă? Sau să creadă că populaţia aparţinând categoriei beautiful sex stă cam rău cu memoria şi îşi simte din timp în timp ameninţat dreptul de a cânta? 😀

    1. Nimeni nu-i poate lua impetuosului cocoş dreptul de-a cânta. Ca să te plagiez, este un beautiful cocoş, după zodiacul chinezesc. Dar în unele privinţe îţi lucrează intuiţia…

  4. blue2403

    Da, am văzut unul, în drum spre oala cu supă, cânta îngrozit, până cuţitul i-a luat … piuitul…
    Si cum s-a constatat la disecţie avea oo-le 😀 la locul lor …

Lasă un răspuns

