SALVAREA LEULUI


Un şoricel cu lăbuţa rănită, răpus de foame se uita cu jind la un coş cu fructe dar, mica infirmitate nu-i permitea să ajungă în coş. Cu ultimele puteri, rugă un leu să îl pună în coş.

-Leule, salvează-mă! Ajută-mă să ajung în coş ca să mă pot hrăni, că te voi ajuta şi eu într-o zi.

Leul îl privi ironic pe neînsemnatul şoricel, totuşi, pentru că nu era deranjul prea mare, urcă pe şoricel în coş şi plecă la treburile lui.

Într-o zi, leul se prinse într-o capcană de liane şi după câteva ore de zbatere în care se încurcă şi mai rău, începu să ragă deznădăjduit.

Şoricelul trecu prin zonă şi văzu necazul leului. Îi roase lianele şi îl slobozi.

Deci, dragii mei, nu există pe lume prieten neînsemnat!  Că îţi salvează viaţa sau îţi spune doar o vorbă de încurajare, un prieten, este întotdeauna un dar!

4 gânduri despre “SALVAREA LEULUI

  1. brindusa frunza

    E pleonasm ! Te-am prins! Ce-i alaturarea asta intre prieten si neinsemnat?
    Reteta:
    Iti trebuie o coala alba, a sufletului ,in care poti aseza, cu smerenie, cuvantul Prieten!
    O impachetezi, fara sa stie nimeni, o saruti, si pui in „camaruta”inimii tale aceasta comoara!
    Si prin fapte si zambet cald ramane frumoasa taina! E minunat misterul prieteniei! Si cati se pot lauda cu asta?
    Putini draga prietena, foarte putini!

    1. Prin poziţiile oarecum privilegiate pe care le-am ocupat în ierarhia socială, de-a lungul timpului, mulţi prieteni ne-au curtat şi ne-au declarat prietenie veşnică. Conjuncturile s-au schimbat şi lângă noi au rămas vechii noştrii priteni de suflet. Eu am norocul să am mai mulţi prieteni de suflet. Degetele de la o mână nu-mi ajung să-i număr dar, degetele de la ambele mâini sunt deja prea multe.

Lasă un răspuns

