EMINESCU ARE TOATE RĂSPUNSURILE


M-a necăjit cineva cu o obrăznicie în formă continuată şi mă întrebam dacă are rost sau nu să fac o postare pe această temă.
Pentru cine a înţeles greşit, mai spun o dată că rostul blogurilor mele este să-mi promovez romanele şi proza afurisită şi să ţin legătura cu cititorii mei la modul elegant.
Sunt foooarte măritată, nu bloggeresc ca să-mi treacă cine ştie ce plictiseli din căsnicie şi am 41 de ani.
Internetul este plin de prospături, fetele de 21 de ani râncezesc pe HI5 în aşteptarea unui agaţament.
Îmi place umorul de calitate dar nu şi promiscuitatea.
Am găsit pe blogul lui Tibi Glossa lui Eminescu şi mi-am dat nişte răspunsuri.

Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Acest articol a fost publicat în ZGURĂ ŞI CATRAN și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la EMINESCU ARE TOATE RĂSPUNSURILE

  1. Andrei MITUCA zice:

    Bine spus. Bine trintit!!… Stupizii vremurilor noastre chioare…

    • N-aş vrea să-mi pierd din spontaneitate de grija că cineva ar putea interpreta greşit deschiderea mea…

      • Dora zice:

        Draga Doina ,ma bucur ca ti-am fost de folos cu ceva,macar cu un link.Nu cunosc nimic din disputa pe care ai avut-o si nici cu cine,dar la o obraznicie esti aproape obligata sa raspunzi.Daca nu te supara te mai vizitez.Iti spun insa din capul locului ca ma pricep mai putin la literatura si interventiile mele n-ar fi prea interesante.

        • Ca să fie concludent, ar trebui să postez e-mailul derbedeului dar faptele de doi lei nu merită băgate-n seamă.
          Mă bucur că m-ai vizitat. Cenaclul vostru a fost formidabil şi am stat „privitor ca la teatru”. Oricum, sunt profesoară de mate şi cu siguranţă, dintre toţi musafirii lui Tibi eu mă pricep cel mai puţin la literatură. Te rog, lasă-mi mie ultimul loc în privinţa literaturii. Am citit de mai multe ori comentariile de la Tibi şi cu siguranţă voi fi bucuroasă să te am parteneră de dialog. te mai aştept.

  2. tibi zice:

    Nepoftitii acestia nu merita bagati in seamna prea tare; daca ei interpreteaza gresit pentru ca nu pot intelege lucruri firesti, nu cred ca trebuie sa te inchizi tu in tine. Nici pe departe. Blogurile tale nu trebuie sa sufere din cauza unor indivizi obraznici sau chiar mai rau. Deci …

  3. dora zice:

    Daca asa crezi, nu refuz!

    Imi face chiar placere.

    Stii,am si eu uneori puseuri

    de gandire creativa,de imaginatie.Atata tot!

  4. Am să te vizitez. Tibi are numai fete talentate-n jurul lui. La flerul lui trebuie să fii foarte bună…

  5. neofit zice:

    stimata d-na doina popescu,sper ca nu sunt eu cel care v-a suparat.am o fiica de 45 ani,prof.de matematica,si un fiu,absolvent al fac.de aeronave[implineste 40 ani].eu am fost prof.de fizica la un liceu si va pot considera o fosta eleva care a ajuns o buna scriitoare;cu fostii mei elevi,apropiati sufletului meu,folosesc politetea si nu pronumele de politete.sper ca nu v-ati suparat pt gluma,si pt faptul ca v-am vorbit la per-tu.

  6. baricada zice:

    Iartă-l, Doina, şi uită-l… Şi, uite, ca să te mai îmbunezi, poate fără mare legătură cu cele de mai sus, ascultă-l pe Păunescu, fratele mai mic al lui Eminescu, cântat de Vasile Mardare, „ruda” mai săracă a lui Hruşcă şi Şeicaru. Cu siguranţă ai să-ţi aminteşti, o dată în plus, de ce a meritat cândva să optezi pentru jambieri în locul ghetelor de iarnă…

  7. dora zice:

    E chiar placuta piesa muzicala.Dincolo de subtilitatea paunesciana,menestrelul are un glas deosebit.

  8. dora zice:

    O mica nedumerire am.Am pus si eu cateva slove la mirabila aqua si a intrat cred la spam.Trebuie sa-ti spun ca nu sunt inca deprinsa cu subtilitatile tehnologice ale internetului.

    Doina ti-am citit si interviul dat.Ai fost spontana si de o sinceritate cuceritoare.Esti darza si stii sa-ti urmaresti idealul si sa-ti potentezi calitatea de bun comunicator.

Lasă un răspuns

