DUSTER-UN DAC DE TOATĂ ISPRAVA


Ieri, 14 aprilie am participat la lansarea lui DUSTER. Spectacolul organizat de APAN BRĂILA, concesionarul DACIA-RENAULT a reunit brăileni şi gălăţeni într-o aventură neîntâlnită încă pe plaiurile noastre.

Gata! Oftica de atâţia ani că cehii au dat lovitura cu Skoda-Octavia şi noi ne-am ales doar cu SUPERNOVA s-a dus.
AVEM MAŞINĂ! DUSTER chiar e maşină!

N-am remarcat ce slogan are DUSTER-ul dar fiindcă a circula pe şoselele patriei este o continuă şi costisitoare aventură eu am următoarea  propunere:

DUSTER! PERFECT PENTRU GROPILE ETERNE ALE FASCINANTEI ROMÂNII!

DACIA DUSTER
DACIA DUSTER

Acesta este doar un post-it, articolul îl puteţi citi la  doinapopescu.blogspot.com 

De ce? Fiindcă am făcut o galerie foto şi wordpress-ul este mai rigid pe partea de media, aşa că m-a ajutat prietenosul Blogger.

