O CIORBĂ DE BURTĂ LA FRANKFURT


Eram într-o cochetă cârciumă turcească în Frankfurt, la doi paşi de Grădina Zoo.

Eu mâncam ciorbă de burtă şi Geta, care era în veşnică tentativă de-a slăbi, o salată insipidă. Geta era contrariată. Eram pentru a doua oară în acea cârciumioară, contrar stilului cu care o obişnuisem de-a merge de fiecare dată în altă cârciumă şi de-a mânca feluri diferite de mâncare tradiţională nemţească.

Ea ura mâncarea în general dar ciorba de burtă o detesta crâncen.

Învârtea furculiţa cam fără convingere prin salata de morcov cu lăptuci şi untişor. Chelnerul alerga ca o sfârlează împrăştiind ciorbă de burtă la toate mesele.

S-a oprit şi la masa noastră:

-Domnişoară, se adresează el Getei, se pare că salata nu prea vă place! De ce nu încercaţi o ciorbă de burtă? Este specialitatea casei şi avem clienţi care vin cu avionul de la Hamburg sau Hanovra special pentru o ciorbă de burtă. Este păcat să rataţi! Facem cea mai bună ciorbă de burtă din toată Germania!

-A, eu nu mănânc ciorbă de burtă! Este singurul fel pe care nu-l suport! Mă dezgustă!

-Eu mai vreau una, zic hotărâtă.

Geta mă priveşte de sub genele frumoase şi începe să aibă îndoieli. După un timp se pisiceşte: 

-Pot să gust de la tine?

-Sigur!

Geta se hotărăşte scurt: cere o ciorbă pe care o mănâncă fără să respire. Pune lingura jos şi izbucneşte într-un râs nebun. Aştept zadarnic să se oprească. Vine şi chelnerul dar Geta pace să se oprească.

La o vreme, cu ochii plini de lacrimi zice:

-Ha, ha! Acuma s-o văd şi pe Betty! Încă râzând leşinător sună pe mobil:

-Alo, Betty, am mâncat ciorbă de burtă! Uite, Doina poate să-ţi confirme! Îmi întinde telefonul: vorbeşte cu Betty!

-Tu eşti femeie serioasă, am pretenţii de la tine! Geta bate câmpii! Spune-mi că minte!

-Nu ştiu care-i şmecheria dar, Geta chiar a mâncat ciorbă de burtă, cu toată cura ei de slăbire! Până la ultima picătură! Abia am convins-o, recunosc!

Betty îmi închide nepoliticos telefonul, chit că avea un respect declarat pentru mine ca „singura dintre noi care are facultate”. Geta încă râdea nebuneşte.

-Hei, pot să aflu şi eu despre ce este vorba în propoziţie?

-Sigur! Într-o discuţie la restaurant, la care participau şi soţii noştri, Betty a zis că atunci când voi mânca eu ciorbă de burtă, va face şi ea sex oral!-zise Geta râzând cu lacrimi.

7 gânduri despre “O CIORBĂ DE BURTĂ LA FRANKFURT

  1. Ha ha haaa ! 😛
    Puteam să mor şi n-aş fi ştiut că ciorba de burta are şi astfel de „calităţi” ! 😀
    Da cu Betty, ce-ai vrut să zici ? Cum adică „şi ea” ??? 🙄

    1. Nu cunosc contextul discutiei, probabil că era o replică pe care o dădea propriului ei soţ… sau GETEI, ori poate era un pariu. ADICĂ ATUNCI CÂND VA CONSUMA GETA CIORBĂ DE BURTĂ, ATUNCI VA FACE ŞI EA, BETTY, SEX ORAL…
      Ei erau un grup de prieteni, eu cu Geta în relaţie de colaborare şi ne aflam într-o călătorie de afaceri.

    1. Nu numai că este pe principiul „Mult noroc domnule Gorsky” dar mi-am adus aminte de faza asta chiar citind postarea ta. Dar se pare că înţeleptul cosmonaut a aşteptat ca domnul Gorsky să dea colţul ca s-o lămurească în timp ce eu risc deja să-mi rupă Betty un picior!

Lasă un răspuns

