ŞPAGA ZILEI


Dragii mei,

De şase luni scriu conştiincioasă pe acest blog şi uneori chiar cu talent. Evident, premeditez hohotele voastre de râs şi asta-mi face plăcere dar m-am săturat de poziţia mea cuminte şi profund morală.

 La dracu’ cu moralitatea, mi-am zis! La câte blestemăţii fac parlamentării noştri şi o duc bine-mersi pot să încalc şi eu regulile o dată şi să ofer şpagă ca să-mi văd articolele publicate!  

Ofer şpagă în natură tuturor celor ce mă votează pe  aici  şi  aici şi aici şi mă mai găsiţi voi în vreo trei locuri prin polimedia.us.

Şpaga de astăzi: Omletă cu patru cârnaţi.

Cine este generos cu voturile primeşte în plus şi un cocoş.

O să-mi reproşaţi că este Un cocoş fără randament dar, pe criza asta mai contează?

Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Acest articol a fost publicat în ŞPAGA ZILEI și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la ŞPAGA ZILEI

  1. Catalin zice:

    Votat, acum am descoperit si eu ca site-ul ala imi aduce ceva vizite 🙂

  2. tibi zice:

    Ne ispiteeeeeşti ? 🙂

  3. tibi zice:

    YES !!!
    Se publicară două ! 😀

  4. Ping zice:

    Dupa cum se vede, tot spaga, saraca! Dacă cititorii tăi sunt alergici la ouă nu te-alegi cu niciun vot! Dar, inima sus! Articolele au fost excelente!

  5. Dulce Deea zice:

    Eu te votasem oricuuuuuuuum, dinainte sa ne dai spaga.

    Geniala replica despre regina. Dar nu e chiar asa usor sa faci rost de cal, unii au promis regatul in schimbul bividiului 🙂

  6. Sarut mina, Doina… Am trecut doar sa te salut si sa ma bucur pret de citeva sclipiri de scintei de Starea ta de Spirit, inalt de sanatoasa… Multumesc inca odata pentru cele doua cani de apa rece cu care m-ai omenit de cind ne-am cunoscut. Cele doua cani sint, in ordinea importantei lor pentru mine; Petre Circiumaru si Trollu DADA… Tare amara sete mi-au ostoit…
    te imbratisez,
    al tau intotdeauna cu sinceritate,
    adm…

  7. Acesta este rolul prietenilor, dragă Andrei! Cu drag, oricând.

Lasă un răspuns

