Lupta pentru viaţă!


Ultima apariţie tv

Când moartea era doar o ipoteză îndepărtată

Testamentul

Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Acest articol a fost publicat în LUPTĂ PENTRU VIAŢĂ!, ZGURĂ ŞI CATRAN și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Lupta pentru viaţă!

  1. tibi zice:

    Dacă asta ai urmărit, află că ai reuşit să mă răscoleşti …

  2. Este doar revolta că nişte medici incompetenţi nu au sesizat depresia Mădălinei.
    Când o boală învinge dragostea mamei pentru copilul ei depresia este teribil de avansată.
    Acei medici care au tratat-o superficial după prima tentativă nu au nicio scuză.
    Se pare că Mădălina a căutat să se salveze prin preoţi şi bioenergeticieni dar fără rezultat.
    Ce rost mai are un preot dacă nu este capabil să-ţi vindece sufletul?
    Să-ţi colecteze doar impozitul final?
    Depresia este definită prin incapacitatea omului de a se bucura.
    Îţi dai seama ce boală cumplită?
    Eu ştiu cel mai bine fiindcă bucuria face parte din sistemul meu imunitar.
    https://doinapopescu.wordpress.com/2010/02/02/zurgalaul/

  3. tibi zice:

    Se va muşamaliza incompetenţa şi acum ca şi în toate celelalte cazuri.
    Crima ŞI prin nepăsare a devenit politică oficială în Romania, de muuuultă vreme.

  4. Un medic zicea că a fost o fire introvertită!
    Normal! De-aia avem psihologi şi psihiatri, ca să comunice şi să trateze pe cei cu fire introvertită care sunt predispuşi depresiei. Dar pentru asta este nevoie de talent şi competenţă.
    Cei cu fire extrovertită se calmează ori cu-o înjurătură, ori cu-n banc.
    Stela Popescu a ţinut naţiunea cu zâmbetul pe buze zeci de ani în comunism, când o singură replică o putea exclude definitiv din teatru.
    Probabil că valorează cât toţi psihiatrii şi popii Bucureştiului la un loc!

  5. Când mi-e greu şi nu mai am suflu mă gândesc cum trăiesc femeile-n Afganistan şi revin imediat cu picioarele pe pământ.
    Muncesc atât de mult ca să-mi plătesc facturile şi ratele la bancă încât n-am timp să fac depresie. Şi dacă am un moment liber scriu şi asta îmi aduce bucurie.
    Şi Doamne-fereşte de mai rău!

  6. Irina zice:

    M-ai făcut să plâng, apoi am zâmbit la Corina şi la Licurici mi-am adus aminte de ce te citesc. Eşti un copil mare, Doina.
    P.S. Mi-e un dor de Cleopatra… Gânsacul Toderaş nu mai zice nimic-nimic?

    • Ce-ar mai fi de spus? Cu această postare am spus tot ce-i în sufletul meu…
      P.s. Iar mincinosul de Toderaş? Hm… La cât se minte în politică mai are cineva nevoie de el?

      • tibi zice:

        NU, n-ai spus tot. Nu ai făcut decît să faci o vagă introducere.
        De abia de acum încolo urmează cu adevărat, ceea ce ai de spus.

  7. Tibi, asta sună a provocare…

  8. Pingback: Lupta pentru viaţă! - Ziarul toateBlogurile.ro

  9. gabriela zice:

    nu am auzit pana acum Testamentul Tatianei Stepa. Emotionant pana la lacrimi. Mi-am aminitit cantecele ei pe care le fredonam in nestire pe vremea Cenaclului Flacara. Tin minte si prima ei piesa, unul din cantecele mele dragi:
    „Si-am sa-mi fac o doina, doina mea de jale,
    Fara nici o noima, sa ma-ntoarca-n cale…”
    Pacat ca in ultima vreme, oamenii de valoare se sting incet, ca niste lumanari. Mor discret, modest, tristi, departe de cei carora le-au dedicat viata si talentele.

  10. Tatiana Stepa a avut un suflet şi un talent uriaş cât o catedrală.

Lasă un răspuns

