Onasis



De ce mor băieţii buni?

Mi-a fost sufletul prea greu aseară, aşa cum îmi este şi acum şi n-am putut scrie mai mult. Ieri am aflat de moartea unui vechi colaborator pe care l-am stimat în mod deosebit.
 Sorin Onose, zis Onasis, patronul firmei Metalnav, un tip capabil şi de mare caracter, tatăl unei fetiţe de clasa a IX-a a murit la doar 44 de ani. Ultima dată a fost la mine la firmă în martie. Era optimist, unul din puţinii patroni brăileni neafectaţi de criză şi atunci m-am bucurat pentru el.  Soarta însă l-a secerat şi nu mă pot împăca cu gândul că a pierit unul dintre puţinii băieţi buni.
Cu vreo două luni în urmă în ziarul local a fost prezentat cazul unor copii care aveau nevoie de bani pentru o operaţie urgentă. A trimis casiera imediat să ducă două sute de milioane acestor copii. Şi atunci nu pot să mă abţin să întreb unde este acum Dumnezeu?
Probabil că Dumnezeu şi-a luat încă o dată vacanţă!

Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Acest articol a fost publicat în ZGURĂ ŞI CATRAN și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Onasis

  1. razvanserbu zice:

    Baietii buni mor de sete.
    Ma duc sa beau ceva. 😀

  2. tibi zice:

    zamolxus

    Chiar nu pricep de ce trebuie să transformi blogul Doinei în cîmp de deversare a obsesiilor tale. Ce-ar fi să-ţi faci tu un blog propriu unde să baţi cîmpii cît pofteşti ?

  3. tibi zice:

    Mister Z

    Vezi că mai am în blogroll cîteva zeci de bloguri unde poţi încerca să mă discreditezi. Succes !

  4. @Zamolxus,
    Mi se pare total nepotrivit momentul şi locul ales pentru a te război cu Tibi.
    Această postare se referă la faptul că a murit un OM la care am ţinut foarte mult. Este un recviem.

  5. Această postare este dedicată memoriei unui om bun.
    „Uităm să plângem când ne mor bărbaţii şi de-aia rar se mai nasc alţii!” A.P.
    Din respect pentru sentimentele mele la acest moment cred că era cazul să te abţii. Blogroll-ul lui Tibi este mare. Puteai să-ţi alegi alt blog pentru acest război.

  6. tibi zice:

    Doina

    Regret foarte mult dispariţia unui om la care ai ţinut atît de mult.
    Ştiu cum este cînd îţi vine să urli şi să te mai întrebi o dată : de ce este Dumnezeu în vacanţă ?

  7. Tibi,
    Înainte să-l întâlnesc, vreme de câţiva ani am auzit fel de fel de bârfe despre el de la un angajat al meu care-i era „bun prieten”.
    Ideea este că atunci când am început să colaborez cu el şi să-l cunosc, omul acesta mi-a imprimat un respect deosebit: un cap lucid de inginer şi un tip elegant şi de cuvânt. Am înţeles că „prietenul” era copt de invidie şi între Sorin şi descrierile respectivului nu era nicio legătură. Timpul a demonstrat că a fost unul dintre cei mai remarcabili tipi şi moartea lui mi se pare o nedreptate strigătoare la cer.

  8. tibi zice:

    Da Doina, da!

    Bîrfitorii. Adevărată plagă. Ăştia funcţionează ca o adevărată „confrerie” şi nimeni nu poate să ştie cîte vieţi sau cariere ale unor oameni cu potenţial valororos au fost distruse din cauza invidiei unor nulităţi. 😦

  9. tibi zice:

    Doina

    Ştii de ce am avut parte de foarte multă ostilitate în viaţa mea ?
    Pentru că am refuzat permanent să mă implic în bîrfe.
    Atît colegii, dar şi unii dintre prieteni, pur şi simplu nu puteau să înţeleagă DE CE.
    Intuiam cumva că în pomul fără roade, nu DĂ nimeni cu băţul.
    Viaţa mi-a confirmat că am intuit corect.
    Rar, sunt „bîrfiţi” cei care chiar merită.

  10. razvanserbu zice:

    Scuze, comentariul meu precedent a fost total nepotrivit. Cand l-am scris, acest post era incomplet si nu stiam la ce te referi.
    Intr-adevar e foarte trist.

  11. cristi patrascu zice:

    Intr-adevar, Dumnezeu era in vacanta. Avea sanse. Iar sisitemul medical e incompetent. Am fost acolo. Am fost alaturi. Macar acum lasati rautatile si acceptati realitatea. Inca nu e tarziu. Nu v-am gresit cu nimic.

    • Într-adevăr, Dumnezeu este prea des în vacanţă!
      Nu te baza că au trecut trei ani. Unele fapte se prescriu după 5, 10 ani sau niciodată. Şi nu încerca să profiţi de momentul emoţional . E nedemn să încerci să profiţi în felul acesta de EL.
      Amanta ta îmi datorează banii pe toată perioada ianuarie 2005- august 2007. Mie şi la încă 28 de firme. Bani pe care, aşa cum zicea şi doctorul, i-aţi mâncat împreună: taxiuri şi restaurante. Şi tu ai de dat o lungă notă explicativă. Una la firmă care mă interesează pe mine şi încă una…
      La ceilalţi cred că se numeşte mai sofisticat: declaraţie. Este o simplă coincidenţă că ai fugit în momentul când a început să te caute DIICOT-ul? Şi la firmă şi acasă de „n” ori?
      Ţi-ai preschimbat permisul ?

      • Poate nu este întâmplător că ai fugit din firmă şi din Brăila exact după inventarul la care ai ieşit lipsă 396 repere. A doua oară consecutiv…
        Şi, când te mai minţi frumos că eşti nevinovat, să te uiţi în oglindă, dacă poţi şi, să te gândeşti la Ofelia…

  12. @zamolxus
    Am avut răbdare maximă cu tine dar obrăznicia ta a crescut exponenţial aşa că ţi-am şters toate intervenţiile deplasate şi ţi-am banat accesul la acest blog pentru următorii 7 ani, poate recuperezi totuşi între timp cei şapte ani de-acasă!

  13. claudia zice:

    Am fost angajata domnului Sorin Onose timp de 3 ani, un om extraordinar de la care am avut ce invata, un suflet bun care ajuta pe toata lumea, un prieten adevarat care stia sa asculte………un mentor pentru mine. Dumnzeu sa-l odihneasca!

    • Pe cât de bruscă dispariţia lui, pe atât de tristă şi nedreaptă. Îmi vine greu să accept că oameni de cea mai bună calitate ca Georgette Statache, Ofelia Căpăţână şi Sorin Onose ne-au părăsit atât de repede.

Lasă un răspuns

