Asta da reclamă!


Citesc tot mai des despre studenţii din Marea Britanie care boicotează produsele Coca-Cola şi Pepsi-Cola şi despre medicii din State, revoltaţi de alimentaţia nesănătoasă de tip fast-food, care-şi sporeşte anual victimele.

Big Mac-ul omoară? Cu siguranţă, da! Colesterol crescut, tensiune crescută, atac de cord!

Vizionare plăcută!

Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Acest articol a fost publicat în LUPTĂ PENTRU VIAŢĂ! și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Asta da reclamă!

  1. Pingback: Asta da reclamă! - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. mariapopart zice:

    Oricat de lugubra este reclama, m-a facut sa rad de dimineata! Cred ca pot numara pe o mana (pana la 3 cel mult) de cate ori am intrat intr-un Mac… Semnul distinctiv de la sfarsitul reclamei e intr-adevar bomboana de pe coliva! Mersi pentru un zambet…

  3. Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!
    hai si tu

  4. gabriela zice:

    da. Geniala. Marile companii isi pot permite reclame adevarate, bine gandite. 🙂

  5. Pingback: Răpciune | Ioan Usca

  6. Pingback: MUZEUL SATULUI DIN SIBIU (15) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  7. Doamnaaaaaa, e vineri! Si ai telefonul inchis , si goagalu imi face fite nu ma lasa sa intru, abia am reusit! hai astept telefon!

  8. grammar ninja zice:

    „victimile”?
    afurisita proza asta!

  9. john from London zice:

    Hahahahahahahah , e buna , numa ca in practica , conationalii mei mananca de sparg , rar gasesti vuna mai de doamne ajuta , de gatit , hahahahahahahaha inca nu am intalnit englezoaica , care sa gateasca , exceptie , doar de e chef.
    Ei nu e chiar rau , publicitatea se plateste bine!
    Si zi asa , profa de mate ,” NU TE PLAC!! „(hahahaha) , pai bine de la d-neata ma asteptam sa fi mai rationala , cum adica :”casatorita din dragoste” pai nu stii ca dragostea nu exista ca e doar …. ce imi bat eu capul , crezi ce vrei !
    Hai sa vad cum „combati”?
    Sa zicem ca eu sunt „colesterolul” Hahahahahaahahaha

    Cu stima John!

    • Între multele chestii trăsnite, uimitoare şi pe dos care mi s-au întâmplat, a fost şi căsătoria mea din dragoste la prima vedere… a lui. Eu am căzut în capcană ceva mai târziu dar încă nu mă plâng.
      Dacă discutăm despre gătit, sunt la graniţa dintre pasiune şi artă. Ce-i drept, în ultimii zece ani, mutându-mă într-o casă mai mare am luat lângă mine şi pe mama şi sora mea, aşa că în bucătărie am schimbat poziţia de forţă şi control şi sunt invitata de onoare.
      Bucătăria este un fel de spaţiu olimpic, unde mama se întrece cu sora mea în toate minunile culinare. Mama este adepta bucătăriei sănătoase, fără prăjeli şi fără grăsimi în timp ce puştoaica este adepta desfrâului gastronomic: deşi găteşte pe bază de ulei de măsline şi ingrediente de calitate, urmăreşte plăcerea gustului şi spectacolul vizual, chiar dacă mai scapă şi câte o petardă calorică.

  10. john from London zice:

    se mai face parasutism de agrement in Romania? daca da , cam ce pret ar fi? as aduce niste conationali 1 daca iese si profit…..

  11. Da, se face şi prin 2007 tariful era 60 de euro saltul dar pot să mă interesez de un tarif actualizat. Având în vedere criza probabil scorul a mai scăzut.

  12. Marius zice:

    Reclama are adevar mult, mai ales in SUA unde cotele obezitatii au depasit toate tarile dezvoltate. Pacat totusi ca video ales este prezentat de Glenn Beck care are credibilitatea zero aici daca nu-i consideri pe fanaticii religiosi sau cei extremi din dreapta.

    Cred totusi ca voi minca un vegetarian pentru dinner, si nu ma refer la stilul de hamburger 😉

    Marius

    • Bună Marius,
      Recunosc faptul că nu am pus accentul pe Glenn Beck ci pe reclama efectivă. Este şocant să vezi că învăţătoare şi educatoare din Brăila şi Galaţi nu mai duc copii la teatrul de păpuşi ci la Mc’ Donald. Am postat acest clip fiindcă fenomenul s-a extins. Dacă nu-i prostie la mijloc, înseamnă că respectivele cadre didactice sunt stimulate cu procent din vânzări.
      Cu ani în urmă, când s-a deschis Mc-ul la Galaţi, educatoarea le-a ţinut lecţii
      copiilor timp de câteva zile în care au învăţat produsele fast-food-ului respectiv, apoi sub pretextul că nu s-a mai ţinut o piesă de teatru, au dus copii la Mc’ în oraşul vecin, noi fiind din Brăila.
      În preajma zilelor de naştere ale copiilor, doamna ne oferea cărţi poştale şi fluturaşi cu reclamă pentru a sărbătorii la Mc’.

  13. Pingback: Stephen Crane (1871-1900) – Drumeţul « Orfiv

  14. Doamna, cam tragi chiulul….

  15. Doamnă, mai muncesc şi la alte proiecte, că trebuie să-mi plătesc facturile, impozitele şi ratele la bănci.

Lasă un răspuns

