Sinceritate conjugală


John stinge televizorul. Nevasta îi spune rugător:

-John, noi nu am mai făcut sex de patru ani.

John se întoarce leneş cu faţa la perete:

-Poate, tu!

Peste o săptămână…

John strigă disperat:

-Nevastă, am rămas fără baterii la telecomandă!

-Bărbate, nu mai răcni, că bateriile de la vibrator nu ţi le dau! Apoi îi privi şăgalnic printre gene:

-De fapt pot să ţi le dau, dacă… faci sex cu mine!

-Auzi, dragă! Meciul ăsta nu este chiar aşa de important pentru mine!

-Ho, închipuitule, că am glumit! Oricum nu poţi concura cu vibratorul!

El, rănit în amorul propriu:

-Nu se ştie niciodată!

-Nu, zău! Bateriile astea noi mă ţin nouă ore!

-Ştii ce? Eu nu concurez cu Robocop! Găseşte-ţi un amant normal şi mai discutăm!

13 gânduri despre “Sinceritate conjugală

  1. Pingback: Sinceritate conjugală - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. john from London

    Sunt in Preajma , numa ca: no time today !
    Maine se dezlantuie Uraganul John !
    Am fost atacati , ca la Pearl Harbour!
    Regrupativa barbati , am fo atacati !
    Pe maine …… hahahahahahaah

    1. Hahahahahahaha! Nu te răzbuna cumpărând un televizor AMOLED cu diagonala de doi metri fiindcă nu eşti tu acel John!
      Tu joci în altă piesă John from London! 😀
      Salutări vecinei…

  3. john from London

    Mersilic , vecina e bine numa ca mai concurez cu un mascul , mai tanar dar cam afanase cu banii asa ca ma gandesc sa ii zic de la obraz :”Bai ne lasi?”
    Oricum nu te iert pa bune , atacul a fost asupra rasei motanesti asa ca cineva tre sa ia atitudine !
    John

  4. vasile_no_5

    iaca asta e un umor sanatos , ancorat(!) in viatza reala.Nu ca alte primadone din blegosfera care daca aud cuvantul vibrator isi astupa urechile sau daca aud celalalt cuvant(inlocuitorul vibratorului) te fac nesimtit,vulgar badaran,etc.

Lasă un răspuns

