Ce-şi doresc copiii…


Noaptea de Moş Andrei îmi aminteşte de o altă delegaţie, cu vreo 12 ani în urmă. Pentru că pe Ingrid o cheamă şi Andreea, în ajun de Andreii de iarnă, intrăm într-un magazin de jucării din Bucureşti. Eu pun ochii pe un ursuleţ de pluş, rugbistul se repede la un iepuraş.

-Dragul meu, casa-i plină de iepuraşi! Cred că ai făcut o obsesie pentru urecheaţi! Hai să mai schimbăm!

-Mai bine sun-o pe ea să-ţi zică ce vrea!

Sun.

-Ingriduţ, ce vrei să-ţi ia mami de ziua ta?

Vleau o tasă tu leagăn, tulte si tăţel! ( Vreau o casă cu leagăn, curte şi căţel!)

-Bine mami, pa!- zic eu şi închid ameţită de cadoul râvnit de junioară.

-Motane, la loc comanda! Fii-ta nu vrea nici iepuraş, nici ursuleţ!

-Zău, da’ ce vrea?

-Casă cu  leagăn, curte şi căţel!

-Nevastă, trebuia să te măriţi cu-n miliardar, nu cu mine!

Sună telefonul:

-Alo, Ingrid s-a răzgândit! Uite, ţi-o dau la telefon!- zice mama.

-Alo, dacă nu-ţi ajung banii, poate să fie fără leagăn si tăţel! Da’ să fie vilă şi să aibă piscină!

-Bine, mami! Să trăieşti!

-Bărbate, fii-ta se lipseşte de căţel şi de leagăn! Dar să fie musai vilă şi să aibă piscină!

Am ales un căţel de pluş şi, evident, am dezamăgit copilul.

Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Acest articol a fost publicat în ZÂMBETE și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Ce-şi doresc copiii…

  1. Pingback: Ce-şi doresc copiii… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. gabriela zice:

    draguta de ea. 🙂 In loc de vila cu pisina mosul s-a prezentat cu un tatel. Hmmm…avea tot dreptul sa fie dezamagita. Avea criterii bune de evaluare, inca de mica. Nu-i totuna o vila cu un catel.

    • Picătura chinezească a funcţionat şi în final ne-am mutat la casă… fără piscină dar cu terasă. Dar la căţel n-am făcut economii şi am luat un rottweiler. 😀

  3. mariapopart zice:

    La multi ani sarbatoritei! Inca-si mai doreste „vilă şi să aibă piscină”? Ca nu se stie niciodata… peste ce Fat-Frumos da…

  4. Cypy zice:

    Buna, imi place blogul tau, daca te intereseaza un link exchange intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/- Numele cu care vreau sa apar este: P. M. – Ne amuzăm că nu-i impozabil!

  5. Pingback: VISUL UNEI NOPŢI DE IARNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  6. Pingback: VIS ALB DE NICĂIERI « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  7. Pingback: LUMI PARALELE (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  8. Pingback: Viata vazuta din unghi drept « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  9. Pingback: LUMI PARALELE (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

