O zi liberă


Cu 17 ani în urmă, pe 4 aprilie 1994 a apărut Torent Press. În 2009, pe 4 aprilie, soţul meu mi-a spus că-mi face cadou de ziua firmei o zi liberă în care să fac exact ce-mi doreşte inima.

Cam ce credeţi că face o nevastă, după 20 de ani de căsnicie, când primeşte libertate absolută din partea soţului?

Shopping? Cosmetică? Fitness? Sex?

Ei, variante sunt multe dar eu am ales să fac exact ce îmi doream demult: m-am apucat să scriu un roman. Aşa că pe 4 aprilie 2009 am scris primele 20 de pagini din romanul Comisia ZÜRICH.

Astăzi fac un nou bilanţ: Comisia ZÜRICH, Dumnezeu era-n vacanţă, Ardei Iuţi şi Copilul Dunării tipărite, Despre sex în gura mare în curs de editare.

Ca să vezi ce poate face o femeie în libertate! 

Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Galerie | Acest articol a fost publicat în ZÂMBETE și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la O zi liberă

  1. mariapopart zice:

    Felicitari si la mai multe! Eh, cate nu poate face o femeie cu un strop de timp liber… 😉

  2. Aşa! Adică TOT rugbistu’ e de vină, da? Ei, bravos Doinişoară! 😛
    – – –
    Să fie într-un ceas bun şi la cît mai multe! 🙂

  3. John from London zice:

    Eu as fi facut sex , hihi, oricum daca iti mai da vreo zi libera … stop stop no offence.Bravo uite mai invat si eu cate ceva , problema e ca eu am multe zile „libere” hureeeeeyyyy . Cu stima johnathan

  4. Maria zice:

    Doina, felicitări! Mi-ai dat nişte idei. 🙂

    Bărbatu-meu întreabă dacă vela bărcii din prima poză e adevărată sau este o magie fotografică. Spune că e foarte faină, indiferent dacă e adevărată sau modificată pe computer.

  5. Doina, am totuşi o curiozitate : dacă n-ai fi avut talent la scris, ce-ai fi făcut în ziua aia libera ?

  6. Vai, Tibi, ce obscen gândeşti… 😀

  7. gabriela zice:

    Excelent! Mă gandesc doar câte zile libere trebuia să primesti dupa acea, prima. Toate carţile acestea trebuiau terminate. Dar pentru ca toate sunt atat de interesante şi de bine scrise, tind să cred că a fost foarte generos cu tine.

  8. John from LONDON zice:

    Buna seara , doamana draga mam hotarat, vreau sa scriu o carte , da nu eu , d-neata
    Eu relatez si finantez , profitul negociabil , ei .. ce zici?
    O carte despre aventurile unui barbat in lumea doamnelor , si cu .. si cu
    Ma gandesc ca ar fi pacat sa nu las un manual de buna practica pentru posteritate! hihihihihihi , ce zici?

    Cu stima Johnathan

  9. Ha, ha, ha! Îmi propui o coproducţie deochiată! Adorabil!
    Aştept detalii. 😉

  10. John from LONDON zice:

    In speranta ca nu o sa imi rupa oasele (pe nedrept dealtfel) stim noi cine , macar sa nu nu dea „la fata” ca am o nunta pa 29 apr. nu , nu sunt invitat , obligatie de serviciu , voi fi in multime . hihihihihihihi
    detaliile le discutam in vara la o cana cu ceai!Chiar se poate bea o cana cu ceai prin Braila, teren neutru fireste , fara sa fi deranjat da mitocani?
    Cartea vreau sa o lansam la Londra si Bucuresti , cred ca se poate numi: „Viata dubla a unui om de servici” ma refer la femeia de serviciu varianta masculina, ce zici? cu stima Jonathan

    • 1) Se întâmplă des să am întâlniri de afaceri la un ceai sau o cafea şi te asigur că partenerii mei au oasele întregi şi epiderma intactă.
      2) Da, se poate bea un ceai la Brăila.
      3) OK. Aştept povestea.

  11. teonegura zice:

    Ma-ntreb ce-ai face dec-ai fi si mai mult libera 🙂 Ma pun in pielea ta si imi dau seama ca as scrie mult mai mult…
    Succes, Doina! Si chapeau bas 🙂

  12. Ai dreptate, Teo. Cu siguranţă aş scrie mai mult.

  13. Pingback: Surprize… | Michaelas Blog

  14. Dragă Doinişoară, îţi urez ţie, soţului tău şi fetelor voastre, Sărbători Pascale fericite, luminoase şi pline de harul dumnezeiesc al Mîntuitorului!

  15. gabriela zice:

    Sarbatorile fericite, luminate bland de Lumina Invierii! Christos a inviat!

  16. Vania zice:

    Sărbători luminate!

  17. Pingback: Ceva mai simplu « Teo Negură

  18. Hristos a Înviat!
    Multă fericire îţi urez Doinişoară, ţie şi tuturor celor care îţi sunt dragi!

  19. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi. Hristos a Inviat!

Lasă un răspuns

