Mica Europă


Această prezentare necesită JavaScript.

Europa nu se simte prea bine zilele acestea dar Brăila, numită în perioada interbelică „Mica Europă”, a fost în sărbătoare. Din 12 august până astăzi 15, au avut loc zilele Brăilei. Este a treia ediţie la care particip cu stand, prilej să mă aflu în contact direct cu cititorii mei. Nu puţine au fost întâmplările din aceste zile ce ar merita istorisite dar, voi dedica altă postare evenimentului, astăzi prezentând doar o suită de imagini.

Cu două excepţii, fotografiile sunt realizate cu telefonul mobil, aşa că era loc şi de mai bine.

Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Galerie | Acest articol a fost publicat în ZÂMBETE și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Mica Europă

  1. mariapopart zice:

    Unele dintre fotografii imi aduc aminte de targurile de timbre si antichitati de la Brasov… 🙂 Mi-au placut tare, astept sa ne povesteti mai multe despre sarbatoare!

  2. Salut!
    Iar te laşi aşteptată cu postarea! 🙂

  3. kolector zice:

    Ceva vanzari de carte, ceva cumparaturi de antiques? Si nu mai fi „zgarcita” cand faci poze la evenimente din astea! Macar sa ne clatim ochii, daca tot nu am fost acolo…

    • Piesa cea mai interesantă din colecţie poartă rochie galbenă. 😛

      Am vândut cărţi, am cumpărat câteva imagini. Un anticar a încercat să-mi vândă o urnă funerară drept vază… un fel de ofertă de castraveţi la grădinar… 😉

  4. eugeni zice:

    Faina scriitura. Mai trec pe aici.Pus la „semne de carte” 🙂

Lasă un răspuns

