Vremea crizelor şi a crizantemelor


Această prezentare necesită JavaScript.

În acest week-end Primăria Brăila a continuat tradiţia târgurilor de flori organizate în fiecare toamnă în Grădina Mare. Pe scenă au evoluat copiii talentaţi ai Brăilei cântând live iar elevii de la Şcoala Populară de Artă şi-au expus picturile. Brăilenii s-au pus bine cu nevestele cumpărându-le cu mare dărnicie flori de criză: crizanteme. La eveniment a participat şi primarul Brăilei. I-am testat umorul cu o epigramă. A reacţionat bine: încă nu mi-a rupt niciun picior!

N-am ratat ocazia să mă întâlnesc cu cititorii la un vin fiert. Ada a vândut cărţi, eu am dat autografe. Cei care mi-au citit deja toate cărţile au venit să vadă ce-am mai scos. Urmează „Despre sex în gura mare” dar mai am de lucru la corectură. Sper s-o scot până la Gaudeamus.

Ziua de duminică, cea mai frumoasă din tot week-end-ul a fost excelentă şi pentru plimbat câinii. Un cuplu cu un Shi Tzu haios a dat târcoale cărţilor, apoi preţ de vreun sfert de ceas l-a lăudat pe ăla micu’: 1000 de lei, adică 10.ooo.000 de lei vechi a costat micuţul, achiziţie de la Mall dar, merită bănuţ cu bănuţ!- zice doamna. Sigur, din prima zi au început cheltuielile: vaccinuri, buletin, jucării, mâncare scumpă pentru juniori– completează şi dumnealui.

Tipul se decide pentru Comisia ZÜRICH dar nevastă-sa strigă ca arsă:

-Mielule, 20 de lei înseamnă 200.000, nu 20.000! Cum să dai atâta bănet pe o carte?!

-Iartă-mă mami, ştii că încă nu m-am obişnuit cu banii noi!- spune tipul spăşit. Apoi către mine:

-Căţeluşul ăsta ne zvântă de bani! De unde să dăm atâta bănet pe-o carte?!

11 gânduri despre “Vremea crizelor şi a crizantemelor

  1. De criza sau nu, crizantemele, dar mai ales dumitritele sunt florile mele preferate 😉 Spor la corectura si sa-auzim cat mai degraba ca miroase a cerneala si „Despre sex în gura mare” 🙂
    Salutari si imbratisari de la Roman!

  2. Bună, artisto!
    Săptămâna trecută am ajuns cu o treabă la Bârlad şi mă cam apucase un chef să apăs pe acceleraţie şi să dau buzna peste tine la Roman şi peste Serafim la Iaşi. Dar… conştiinţa nu şi nu!
    Am întors maşina şi m-am întors acasă ca să nu-i provoc palpitaţii bărbăţelului meu, că şi aşa stau acasă doar cât o pisică.

Lasă un răspuns

