Ne cunoaştem din vedere…


Dau să ies pe uşă la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi un tip îmi face loc cu eleganţă. Mă priveşte insistent şi rămân şi eu cu privirea pe el:

-Ne cunoaştem de undeva?- întreb eu şi mă trezesc adunând o scamă imaginară pe reverul lui.

Zâmbeşte…

-Eu precis vă cunosc de undeva şi încă bine! -nu mă las. Deja îmi inventariam în minte colegii de facultate, deşi părea mai puşti ca mine.

-Bineînţeles că mă cunoaşteţi, zice el cu veselie! Mă cunoaşteţi cu siguranţă: doar am fost ministrul Justiţiei!

Un hohot de râs ne-a cuprins pe amândoi. Tudor Chiuariu chiar are simţul umorului.

6 gânduri despre &8222;Ne cunoaştem din vedere…&8221;

    • Da, unui ministru i-au stat întotdeauna câteva sute de tipi în spate pregătiţi să-i ia locul. Dar nici grafica ta nu poate s-o facă nimeni în locul tău, nici proza mea afurisită nu poate s-o scrie nimeni în locul meu.

Lasă un comentariu