Cântece şi lacrimi


O stea a strălucit vremelnic pe scena vieţii apoi a urcat la cer să lumineze veşnicia: Tatiana Stepa



Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Acest articol a fost publicat în LUPTĂ PENTRU VIAŢĂ! și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cântece şi lacrimi

  1. Pingback: Cântece şi lacrimi - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. tibi zice:

    Da. Tatiana Stepa luminează veşnicia.
    Iar noi ne pierdem pe potecile întunecate ale pădurii pline de uscături. 😦

  3. Ignoră uscăturile şi bucură-te de poteci şi de poieniţe cu flori.

  4. gabriela zice:

    Cu bucurie si placere am reascultat-o pe Tatiana Stepa. Doina, mi-ai facut dupa amiaza calda si senina, ca vocea Tatianei. Mi-a amintit de vremea adolescentei cand ascultam in fiecare joi, Cenaclul Flacara, si imi scriam versurile cantecelor intr-un caiet ca sa le pot canta. Nu am auzit insa pana acum ultima piesa:”Durerea femeiasca”. Mi-a placut si colajul.

  5. Versurile sunt de A.P. şi dovedesc o bună înţelegere a condiţiei femeii.

  6. gabriela zice:

    Mie imi place Adrian Paunescu. E un poet adevarat. Noi romanii avem darul de a eticheta imediat pe oricine, oricum si de a pune la zid. Multi il contesta pe Paunescu, dar nu din punct de vedere literar ci a caracterului sau. Si poate prin influenta fantatisca pe care a avut-o cu Cenaclul Flacara, asupra uneor generatii intregi. Eu, am invatat ca oamenii sunt oameni, chiar daca au telente si sunt genii in anumite domenii. Au dreptul si geniile la propriile nefericiri si la propriile greseli, recunoscute sau nu. Stiu precis ce asteptari am de la cineva si in rest, nu ma intereseaza foarte mult. Imi amintesc de multi dintre marii artisti ai lumii care au murit in saracie si datorii, infierati de societatea in care au trait. Nu inseamna ca opera lor a fost mai putin valoroasa.

Lasă un răspuns

