CĂRŢI ŞI CAFEA-vicii pe cale de dispariţie


Săptămâna trecută mi-am promovat romanele la Salonul de carte Bucureşti, în incinta Muzeului de Istorie al României.

Se pare că manelismul, telenovelele, comoditatea, internetul şi lipsa banilor vor face din citit un act întâmplător şi sporadic.

Dacă eu, personal, nu am avut a mă plânge fiindcă genul abordat de mine este savuros şi încă trezeşte interes, iar vânzările au depăşit Gaudeamus-ul, prin târg a cam bătut vântul, aducând mai mult cu un loc unde bătrânii au venit să socializeze.

Un domn sobru, cu figură autoritară a răsfoit romanele, s-a interesat de subiect, a cântărit nehotărât cele două romane şi se părea că s-a decis la Comisia ZÜRICH.

-Cât costă?

-20 de ron.

-Aha!

-Doriţi şi un autograf?

– A, nu, că eu nu cumpăr… Ştiţi… eu nu citesc…

-Aha! -este rândul meu să exclam.

Lângă standul meu era standul de cafea.

Tipul întreabă autoritar:

-Cât costă o cafea?

-3 lei!- răspunde prompt vânzătorul de cafea.

-Cu zahăr, cu lapte?

-A, nu, că eu nu beau cafea!

-Aha!-zice şi vânzătorul de cafea.

Mă puteţi citi şi pe http://doinapopescu.blogspot.com

Despre Doina Popescu-Brăila

Cât deschizi ochii, cât iubeşti şi cât citeşti, atât eşti şi nimic mai mult! Dar, dacă ai copii şi dacă scrii, mai ai o şansă. Am publicat nouă cărți dintre care șapte romane: Comisia Zurich, Dumnezeu era-n vacanță, Ardei iuți, Pisica cu papion, Fericire la preț redus, Dragoste și ciocolată, Terente-Zodia zmeilor și volumul Copilul Dunării apărut în anul 2015 și în varianta bilingvă, în traducerea Sabrinei Popescu, elevă, având 14 ani și jumătate la comiterea isprăvii.
Acest articol a fost publicat în ZÂMBETE și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la CĂRŢI ŞI CAFEA-vicii pe cale de dispariţie

  1. blue2403 zice:

    Doina, am o întrebare, îţi verifici des mailurile?

  2. blue2403 zice:

    E ziua ta şi a tuturor celorlalte femei… e ziua când trebuie să primiţi daruri şi omagii…
    Bosquito-Pepita …

  3. tibi zice:

    La multi ani ! draga Doina !

    Nu iti impartasesc temerea. Eu citesc, beau SI cafea … 🙂

  4. Poate într-o zi ŞI cu mine…

  5. @Tibi
    Ai apucat să citeşti COMISIA ?

  6. tibi zice:

    Probabil ca la Bookfest ! NU ? 🙂

  7. tibi zice:

    Am citit cam jumatate. Rumeg, si voi face o postareee. In orice caz, este o carte scrisa intr-un stil propriu, al tau, inconfundabil, care chiar m-a captivat si incitat. O sa caut toate cartile tale, pentru ca stiu deja, ca merita. Si nu vorbesc doar ca sa iti fac niste complimente gratuite, AZI.

    • @Tibi
      Eu mă bucur întotdeauna când primesc complimente dar, ca cititor versat ce mă aflu, simt că am o temeinicie a scrisului şi că voi captiva şi incita cititorii. Aştept cu nerăbdare postarea ta!

  8. blue2403 zice:

    Trei lei o cafea? Dacă e bună …merge …. 😀

  9. Dulce Deea zice:

    Ahaaaaaa, Năstruşnico, aha!

    La mulţi ani de primăvară nesfielnică, Doinişoara. Cu idei geniale şi iubire fără de măsură. La mulţi ani, Suflet Frumos.

  10. DulceDeea, te joci cu mine! Când sunt la tine-n blog, tu mă vizitezi pe mine! Nu ştiu cum faci dar se repetă mereu…
    Te îmbrăţişez şi îţi urez să fii cea mai iubită dintre femei!

  11. Dulce Deea zice:

    Păi n-ai zis tu că am izbutit chiar să scriu despre ceva şi cu multapropiate cuvinte despre o idee pe care o aveai în computerul tău? Cândva mai prin toamnă, parcă 🙂 Şi te gândeai că am puteri telepaticeeeeeee :):)

  12. N-am uitat dar, nu pot să mă opresc din mirare… Se repetă mereu, mereu…
    Pun mâna pe monitor şi te simt aici, lângă mine…

  13. Sorin zice:

    Ha, ha, ha! Ce tare e moşul, parcă ar fi un personaj din poveştile tale1 Auzi, el nu cumpără, face doar testarea pieţii!

  14. sinsdesign zice:

    Cat de mult imi plac posturile tale! Dar acest articol, a devenit preferatul meu.

  15. blue2403 zice:

    Doina Popescu 09/03/2010 la 12:09 AM

    N-am uitat dar, nu pot să mă opresc din mirare… Se repetă mereu, mereu…
    Pun mâna pe monitor şi te simt aici, lângă mine…
    _______________________________
    … parcă e vorba de amor virtual şi … neruşinat …. Absolut delicios.

  16. blue2403 zice:

    Daaaa obscenă… am mai spus-o uneori mă ‘nervez pe câte un neoron mai deşuchiat … cică e libertate de gândire … deh, politica e-n toate…

    • Blue, de la „neoronul mai deşuchiat”, îmi închide rugbistul blogul! Se poate să insinuezi oarece despre o femeie măritată? Spune în gura mare şi o să pară mai puţin suspect!!!

  17. blue2403 zice:

    Să spun în gura mare? OK, am un neoron deşuchiat în gura mare… e bine aşa?

  18. baricada zice:

    Sărutări de mâini şi la mulţi ani!
    Îmi propusesem să mă întorc din peregrinările mele fix la timp pentru a te vizita în ultima zi a târgului de carte. N-am reuşit, evident, căci aşa se întâmplă atunci când partenerii de relaţii sociale sunt interesaţi de orice, mai puţin de priorităţile tale. Sper ca măcar „Ardeii Iuţi” să nu-i ratez la lansare…

  19. blue2403 zice:

    Cu ardei iuţi? poate „Ciorbă de burtă” sau „Ciorba de fasole cu ciolan” … Da’ la asta musi şi „Ceapă roşie”..

Lasă un răspuns

