ÎN 2010 SE TERMINĂ CRIZA? DAR LĂCOMIA BĂNCILOR?


URANIA ZICE PĂZEA! DE LA SINAIA-VICEVERSA!  AVEM VEŞTI MINUNATE: URMEAZĂ UN AN AL OPTIMISMULUI! CRIZA SE TERMINĂ ÎN 2010!

AR FI BINE SĂ FIE IANUARIE -FEBRUARIE, FIINDCĂ  DACĂ ESTE DECEMBRIE ÎNSEAMNĂ CĂ DE FAPT CRIZA SE TERMINĂ ÎN 2011!
MULŢUMIM, MISTER PRESIDENT DAR, AIA CU SĂ TRĂIŢI BINE NU PREA A IEŞIT!

ÎN SCHIMB ÎI FAINĂ TARE PENTRU BANCURI! DIN PĂCATE, TRĂIM ÎN ROMÂNIA ŞI NE DUCEM LA VALE  TOT TIMPUL!
MAJORITATEA ROMÂNILOR SE SCUFUNDĂ DATORITĂ  BĂNCILOR! DACĂ VREŢI SĂ STOPAŢI CĂDEREA LIBERĂ DIN ECONOMIE, ÎNCEPEŢI CU UN CARTONAŞ GALBEN PENTRU TUPEUL BĂNCILOR!

PRIVILEGIAŢII CARE NU AU NICIO OBLIGAŢIE DAR, AU TOATE DREPTURILE IMAGINATE DE EI! CEI PENTRU CARE CUVÂNTUL DE ONOARE DE DIRECTOR DE BANCĂ ESTE DOAR UN TIC VERBAL!

ŞI ÎNCEPEŢI DE EXEMPLU CU…  BANCA TRANSILVANIA! VOI REVENI CU AMĂNUNTE! TOTUL DOCUMENTAT!
SĂ VĂ FIE DE BINE, DOMNULE REIKKERS! UN AN MAI BUN ÎN 2010!

ŞI POATE ÎNCEPEŢI SĂ VĂ RESPECTAŢI CONTRACTELE MĂCAR DIN 2010, AŞA CUM, NOI, CEI MICI ŞI NEÎNSEMNAŢI DAR, CARE NU AVEM NICI O RESTANŢĂ CĂTRE BANCA DUMNEAVOASTRĂ O FACEM!
VOI POSTA PE INTERNET TOATE DOCUMENTELE CARE DEMONSTREAZĂ CĂ …”SUNTEM O BANCĂ CU SUFLET ” SAU ” BANCA TRANSILVANIA ÎNSEAMNĂ OAMENI” REPREZINTĂ DOAR VORBE GOALE. IAR ZÂNUL BUN?…

TIPUL GRAS CU FUSTIŢĂ DE BALERINĂ? DOAR O GĂSELNIŢĂ DE MARKETING:  GARDUL FAIN CARE ASCUNDE LEOPARDUL!

15 gânduri despre &8222;ÎN 2010 SE TERMINĂ CRIZA? DAR LĂCOMIA BĂNCILOR?&8221;

  1. Da, este incredibil cum bancile pot sa ia tot profitul dar pierderile le suporta statul. Am inteles ca bancile din Ro au crescut ilegal dobanzile fixe la credite…De fapt filmul Zeigeist Addendum scrie totul despre banci si cine se afla in spatele lor…

    • Zilele urmatoare voi pune pe blog dovezile conspiratiei unor bancheri impotriva mea. Este ciudat că poţi spune ce vrei despre preşedinte dar, când vrei sa spui ceva despre manevrele necinstite ale unei banci eşti cenzurat. Accesaţi tagurile din stânga articolului şi veţi vedea ca la niciuna din etichete nu gasiţi acest articol. A fost şters la câteva ore dupa postare! Intraţi pe alte articole, apasati pe tag-uri si veţi gasi oricare alt articol. Am citit politicile şi condiţiile WordPress şi nu am încalcat nicio regula. Mă întreb cine a blocat aceasta postare? Mănăstire-ntr-un picior, ghici ciupercă ce-i?

  2. Weekend-ul trecut s-au facut o gramada de reclame la un reportaj, filmulet ,cum vreti sa-i spuneti ,despre mafia executorilor. Au spus foarte clar ca-l vor da in seara asta la ora 22,dar surpriza!Dar din ce vad la ora asta e sinteza zilei,nicidecum ce asteptam…foarte interesant….si curios…OAre ce s-a intamplat?! Am luat-o eu razna si am vedenii pe la televizor, le vad live…ori cineva si-a bagat coada si s-a facut ca ploua?! Deci mor de draci… Sorry, ca n-are legatura cu Banca Trans.,dar trebuia sa ma descarc cumva.:(

    • LA CÂT AU FURAT, AU AVUT CE ÎMPĂRŢI! LA MINE DUREAZĂ PUŢIN FIINDCĂ AM DE SCANAT FOARTE MULTE DOCUMENTE ŞI TREBUIE SĂ AŞTERN EXPLICIT ŞI POVESTEA CARE STĂ ÎN SPATELE MANEVRELOR DE LA BANCA TRANSILVANIA. S-AR PUTEA SĂ IASĂ DE UN SCENARIU DE FILM

  3. Am citit toate comentariile si nu am inteles cum v-au furat…e foarte important de stiut…
    Cred ca au sters mesajele…nu va mai mirati! internetul merge mult mai bine decat statul roman! si e foarte bine controlat…

    • Înşelăciune in contract este termenul juridic dar, pregătesc toată povestea să o postez pe mai multe bloguri simultan şi in presa centrală, ca să nu poată şterge ei cât am să scriu eu. Afacerea s-a desfăşurat pe parcursul a doi ani şi vreau să fundamentez fiecare afirmaţie cu documente. O urmă de naivitate mă face să sper că domnul Robert Rekkers nu cunoaşte toate abuzurile coordonate de dl director Tarcea şi puse în practică de directorul de la Brăila. Dar, i-am trimis un e-mail şi nu am primit nici un răspuns. De fapt, şi tăcerea este un răspuns.

  4. Ca să nu ne stea piftia în gât, Băsescu ne-a minţit frumos de Revelion: 2010 anul în care se termină criza, zicea domnia sa! O minciună!

Lasă un comentariu